www.theymetjesus.com
            Finnish
www.theymetjesus.com
Jumalallinen Ilmestys Helvetistä
Mary Kathryn Baxter

Osa 4

Takaisin Suomen sivulle


Te jotka tämän luette, teidän tulee tietää; Tällä naisella oli paljon lahjoja. Ne olivat pimeyden voimia joitta hän käytti. Monet ihmiset maan päällä harjoittavat okkultismia, noituutta ja muuta sellaista johdattaakseen ihmisiä Saatanalle. Saatanan media on voimakas työntekijä pahalle. Heidät on petetty ja harhaan johdettu. Toiset näistä pimeyden työntekijöistä eivät voi itse keskustella Saatanan kanssa muuten kuin median välityksellä. Monet uhraavat ihmisiä Saatanalle. He käyttävät monia menetelmiä estääkseen evankeliumin julistuksen Jeesuksesta Kristuksesta.
Jos maailma vain tietäisi kaikki kidutuksen syvyydet ja asteet mitä Saatana tekee ihmisten sydämissä - silloin he todella kääntyisivät Jeesuksen tykö.

Taas Jeesus alkoi selittää miten Hänen verensä vuodatettiin pelastukseksi ihmisille helvetistä ja miten hän heidät puhdistaisi synneistään jos he vain tekisivät parannuksen hänen edessään. Jeesus sanoi myös että monet ihmiset myyvät sielunsa Saatanalle ikuisen elämän toivossa, mutta sitä he eivät saa. Heitä kohtaa hirvittävä kuolema. Heidän tulisi uskoa Jumalan Sanaa. Saatana tekee paljon pahaa estääkseen Jumalan suunnitelmaa, mutta siihen hän on kyvytön. Häneltä riisuttiin kaikki valta Golgatan tapahtuman jälkeen. Jeesus otti avaimet Saatanalta. Isän tahto ei ole että kenenkään tarvitsisi kärsiä. Ensimmäinen paikka jonne Jeesus meni kuolemansa jälkeen oli helvetti. Hän riisui Saatana aseistaan ja otti häneltä avaimet kuolemaan ja tuonelaan.

Jeesus sanoi;
- Tämän naisen kuoltua kuului tuomio, helvettiin. Demonit toivat hänet Saatanan eteen. Vihassa hän kysyi miksi demonit valvoivat häntä, maan päällä hän oli niitä määrännyt! Hän pyysi Saatanalta lupaamansa valtakunnan. Saatana nauroi hänelle, ja sanoi tälle niin kuin toiselle naiselle että hän vihasi häntä. Hän sanoi raamatun olevan valhetta. Elon aikana se oli sanonut että Jumala ei ollut todellinen. Nyt Saatana nauroi tälle naiselle kun hän pyysi valtakuntansa. Hän sanoi, tämä on valtakuntasi - minä olen sinun valtakuntasi!

Ihmiset, näettekö Saatanan menetelmät. Näettekö miten hän pettää ihmisiä seuraamaan häntä? Saatana nauroi suoraan päin naamaa. Saatana on valheiden isä. Se sanoi naiselle; Petin sinua jotta saisin sinut käyttööni. Tein tätä monta vuotta. En tule koskaan antamaan sinulle valtakuntaani. Saatana nosti kätensä kohti naista. Näytti siltä kuin hänen lihansa repeytyivät irti hänen luistaan. Nainen huusi tuskassa, samalla kun suuri musta kirja asetettiin Saatanan eteen. Hän huusi kauhuissaan kun tuli nuoli häntä.

Saatana avasi kirjan ja löysi sieltä tämän naisen nimen. Niin, olet palvellut minua maan päällä ja antanut minulle monia sieluja. Vaan et ollut yhtä paha kuin toiset. Se nauroi ivallisesti. Saatana nousi seisomaan ja osoitti sormella naista. Siitä lähti pahanlainen myrskytuli ja se osui naiseen. Saatana sanoi, ota valtakuntasi jos voit. Nainen kaatui maahan ja yritti nousta.

Nainen valitti kovasti kun demonit hyökkäsivät hänen kimppuunsa ja kiduttivat häntä. Se mikä aikaisemmin näytti lihalta, hänen ruumissaan oli nyt poissa, ainoastaan luuranko oli jäljellä. Hän huusi suruissaan kun hänet vietiin vankikoppiin.
Saatana lupasi suojata hänet kuolemasta mutta samalla hän petti hänet ja johdatti hänet helvettiin.

Kaikki ne jotka jossain muodossa ottavat osaa noituuteen, okkultismiin, pimeyden voimiin, mustaan magiaan tai muulla tavoin Saatanan palvelukseen, kaikki ne joutuvat helvettiin jos he eivät tee parannusta ja etsi Herraa.

Olin sairas hengessäni monta päivää kun valmistin tätä todistusta. Danielin kirjasta voi lukea kuinka Daniel sairastui sen jälkeen kun Jumala oli antanut hänelle ilmestyksen.

On sellaisia pimeyden asioita jotka ovat liian kauheita kirjoitettavaksi. Hirvittäviä kuoleman voimia, palavan lihan haju, helvetin valonleimahduksia ja pohjattomia kuoppia. Jos olet syntinen kun kuolet, silloin joudut elävään helvettiin. Ketjuilla varustetut demonit vetävät sielut sisään helvetin porteista. Kansa, tehkää parannus pimeyden teoista ennen kuin on myöhäistä. Kaikki me tulemme Jumalan tuomion eteen eräänä päivänä.
Juuri nyt tunnen kuinka Jumalan Henki haluaa minun rukoilevan;

 Rukoilen Jeesuksen valtavassa Nimessä. Jos olet syntinen tai harjoitat okkultismia, rukoilen että teet parannuksen nyt ja annat sydämesi Herralle Jeesukselle Kristukselle ja pelastut näistä synneistä ja inhoista Jumalan edessä. Aamen.

Minun kutsuni Jumalassa on unet, näyt ja ilmestykset. En korosta itseäni vaan Herraa Jeesusta Kristusta ja hänen mahtavia tekojaan. Juuri nyt Herra puhuu minulle että Hänen Henkensä on koskettanut monia teistä kun olette lukeneet tämän. Teidän tulee kääntyä Jumalan puoleen. Te olette teeskennelleet ja joutuneet syrjään, te olette eläneet penseän elämän Herran Jeesuksen edessä. Hän haluaa että annat koko sydämesi takaisin hänelle, etkä vain osa sydämestä. Anna Jumalan pelon tulla yllesi ennen kuin on myöhäistä. Palvele Herraa vanhurskaudessa ja totuudessa, aamen.

Kaiken tämän jälkeen Herra Jeesus sanoi että hän haluaa näyttää jotain muuta.


K
un me seuraavana yönä Kristuksen kanssa tulimme helvettiin, tapasimme tumman olennon joka muistutti enkeliä, mutta hänellä ei ollut siipiä. Näin että hänellä oli jotain käsissään. Tällä paikalla kuulin itkua ja hampaitten kiristystä, toivoa ei ollut.

Olento joka seisoi edessämme, oli noin 10 metriä korkea ja aivan musta. Hän oli suuri kooltaan ja tiesi tarkoin mitä teki. Hänellä oli vasemmassa kädessä iso pyöreä levy. Hän piti sitä matalalla, ja oli valmis heittämään sitä. Katselin ja mietin mitä tämä voisi tarkoittaa. Se oli musta reunainen.
Jeesus sanoi että tämä oli "pimeyden ulkopuolella."

- Rakas Herra, mitä se tarkoittaa?
Jeesus vastasi;
- Kuningas sanoi palvelijalle, sido hänen kätensä ja jalkansa ja heitä hänet ulos pimeyteen. Siellä on oleva itkua ja hampaitten kiristystä.
- Sanoin Tarkoittaako että sinun palvelijasi ovat täällä?

- Kyllä, vastasi Jeesus. He kääntyivät takaisin sen jälkeen kun olin heidät kutsunut. He rakastivat elämää enemmän kuin minun teitäni. He eivät tehneet eroa hyvän ja pahan välillä eivätkä huomioineet totuutta ja pyhyyttä. Kun on minut oppinut tuntemaan ja on tietoinen hyvästä ja pahasta, ei voi sen jälkeen kääntyä takaisin.
 Usko minua, minä tulen varjelemaan sinua kaikilla teilläsi ja annan sinulle kaiken sen mitä tarvitset jos valitset olla hyvä ja vanhurskas. Jos olet tehnyt syntiä, pyydä anteeksi taivaan Isältä Minun Nimessäni. Ole uskollinen, tottelevainen ja nöyrä antamaan toisille anteeksi. Minä tulen hetkellä jota et tiedä.

Näin miten tämä olento heitti levyn. Se lensi ulos helvetistä korkealle avaruuteen.
Jeesus sanoi;
- Minun Sanani tarkoittaa sitä mitä se sanoo. Heidät heitetään ulos pimeyteen.

Me menimme ulos helvetistä ja seurasimme tätä levyä avaruuteen. Seisoimme levyn reunalla. Näytti siitä kun levy kasvaisi ja laajensi. Jumalan pelko kosketti minua kun katselin tätä levyä. Levyssä oli tulta. Näin ihmisiä jotka uivat tulessa. Näin miten he koettivat uida pois tulesta. Heidän ruumiinsa oli lihaton, he uivat kohti reunaa ja huusivat tuskissaan. Näin ihmisten sieluja jotka olivat vangitut levyssä. Enkelit avasivat lukot. Näytti olevan kansakuntia ja kuningaskuntia. Näin erään enkelin avaamassa jotain. Sieltä tuli esiin ihmis-kansoja. Miehiä, naisia ja nuorukaisia. He marssivat kaikki kohti tulta. Ajattelin, kuka voi estää heitä joutumasta tuleen. Oi Herra minä huusin, pysäytä heidät ennen kuin on myöhäistä, ennen kuin he joutuvat iankaikkiseen tuleen.

Tämä on se mihinkä Herra on meidät kaikki kutsunut, pelastamaan hukkuvia. Meidän tulee kertoa ystäville, naapureille, aviopuolisoille, evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta ja tästä ilmoituksesta helvetistä. Niin että heidän silmät avautuisivat ja että heidän korvat kuulisivat.

Jeesus sanoi;
- Anna niiden nähdä joilla on silmät ja joilla on korvat kuulla. Herää kansani ennen kuin on myöhäistä. Huutakaa syntiä ja pahuutta vastaan. Huuda avuksesi Herraa ja hän sinut pelastaa.

 Monet teistä jotka luette kirjaa tulette heräämään ja uskomaan. Monet taas eivät usko koska heidän sydämensä ovat paatuneet. Nämä asiat ovat todet ja uskottavat. Vien sinut helvetin kautta näyttääkseni tämän totuuden. Synti on kuolema. Hän joka pelkää ja epäilee eikä usko, saa osansa palavassa meressä.
Helvetti luotiin Saatanaa ja hänen enkeleitä varten. (Matteus 25: 41). Pietarin toisessa kirjassa (2: 4) sanotaan; Sillä ei Jumala säästänyt enkeleitä jotka tekivät syntiä, vaan syöksi heidät syvyyteen, pimeyden kuiluihin ja hylkäsi heitä tuomiota varten säilytettäväksi.

Käännyin jälleen ympäri ja katselin tätä levyä. Oi Herra, miten monet ovat joutuneet kadotukseen. Muistin miltä näyttää hiilien hehku grillissä, tämä oli samannäköistä.
Jeesus sanoi, tule nyt mennään toiseen osastoon helvetissä.

Sillä aikaa kun Jeesus puhui minulle, näin näyn. Näyssä näin vanhan maatalon joka näytti kuolleelta. Tämän ympärillä oli kuolleita puita ja kuollutta heinää. Heinä oli taloa korkeampi. Kaikki oli harmaan mustaa. Kuolema oli kaikkialla, se näytti olevan suuri alue jossa ei ollut muita taloja.

Talon ikkunassa näin ison henkilön hahmon. Hän oli tumma ja hänellä oli ilkeä ilme. Hän käveli ja tuli ulos pääovesta. Hän muistutti ihmistä ja hänellä oli suuret lihakset. Näin hänet selvästi, hän oli noin 1,8 metriä pitkä, ja muistutti painonnostaja. Hän oli väriltään kuoleman harmaa. Hänen ruumillaan oli suomuja niin kuin käärmeellä. Hänellä oli erittäin iso pää, ja hänen jalat notkuivat pään painon takia. Hänellä oli jalat niin kuin sian sorkat. Hänen kasvonsa oli hyvin vanhan ja pahan näköinen. Hänen silmissään ei ollut elämää eikä sielua. Ymmärsin tämän olevan sieluvihollinen.

Näyssä näin hänen menevän ulos portista ja tärisyttävän maapalloa. Hänen päänsä päällä oli isot sarvet. Ne olivat suunnattu ylöspäin ja näytti kuin ne kasvoivat kun katselin häntä.
Jeesus sanoi; Katso!

Näin miten sarvet kasvoivat. Ne menivät ylös maan päälle ja ylettyivät koteihin, kirkkoihin, sairaaloihin ja moniin eri rakennuksiin. Nämä olivat silmille näkymättömät, vain Jumalan Hengessä niitä voi nähdä. Näin samanlaiset sarvet jotka menivät kauppoihin, liikeyrityksiin, vankiloihin yli koko maailman. Näin miten ne etenivät, tekivät tuhoa ja tappoivat. Ne saivat ihmiset valehtelemaan, pettämään ja varastamaan. Näin monen ihmisen kaatuvan Saatanan petkutuksiin. Näin myös miten sarvet oksensivat ulos demoneja ja pimeyden työntekijöitä maan päälle. Tummia pilviä tuli ulos sarvista, myös pahoja olentoja ja kaikenlaisia käärmeitä jotka tekivät pahaa.
Jeesus sanoi;

- Näiden takia ihmiset tulevat rakastamaan itsensä Jumalan sijasta. Jos rakastat omaa kotiasi, autoasi, maatasi, taloasi, liikeyritystäsi, hopeaa ja kultaa enemmän kuin minua, silloin sinun tulee tehdä parannus ja tulla takaisin minun luokseni. Minä olen Jumala joka haluaa kaiken sinun rakkautesi. Sinun tulee rakastaa minun kaikesta sydämestäsi, kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi. Sinun täytyy hyljätä lihan himo ja seurata minua.
Näin miten sarvet nousivat korkealle yli maan, korkealle avaruuteen. Näin miten uusia valtakuntia muodostui. Näin hajaannusta ja tuhoa monin paikoin. Näin miten miehet ja naiset rukoilivat petoa. Yhtäkkiä huomasin olevan vaivan aikakaudessa.

Rukoilin koko sydämestäni, oi Herra auta. Sen jälkeen näin kaksi suurta hengellistä petoa jotka nousivat maasta ja alkoivat sotia toisiansa vastaan.
Tämä oli näky jonka Herra näytti minulle joka koski lopun aikaa. Näin isoja olentoja menevän tappelevien väliin, nämä asettuivat molemmin puolin petoja. Näin miten he yrittivät tuhota toisiansa. Toisella näytti olevan enemmän voimaa. Kansa alkoi rukoilla petoa ja sen kuvaa.

Jumalan Henki on käskenyt minua sanoa seurakunnalle; Harhahenget ovat valloittaneet maan ja Saatanan opit ovat saaneet kansaa seuraamaan niitä. Tämän Herra näytti minulle joka koskee lopunaikaa.

Herra jatkoi;
Älkää tehkö epäpyhiä tekoja aviovuoteessa. Epäpyhiä tekoja on tapahtunut avioparien kesken.
Väärää opetusta ja harhahenkiä on tullut sisään kirkkoihin. Älkää saastuttako ruumiitanne sillä ne ovat Pyhän Hengen temppeleitä, tehkää parannus, tehkää parannus. Katso sinä maa, Minä olen ensimmäinen ja viimeinen. Palvele Minua maailman kaikkeuden luojaa. Minä annan elämän enkä kuolemaa. Käännä selkäsi pahalle. Kutsu minua niin minä parannan ja vapautan sinut. Sen mitä olen sanonut sinulle tulee tapahtumaan.
 Minun lapseni ovat huutaneet minulle auringon noususta, auringon laskuun saakka. Tee parannus, Herra tulee, ole valmis. Suuri palkinto odottaa heitä jotka tottelevat Sanaani ja käskyjäni. Kansani, te jotka olette kutsutut Minun Nimeeni, jos te nöyrrytte ja käännytte pois pahoilta teiltänne, silloin minä annan teille anteeksi ja palautan teidät entiselleen. Haluan pelastaa, parantaa ja vapauttaa kaikki jotka uskovat ja huutavat minua avukseen.

T
ulimme jälleen takaisin helvetin vatsaan, tulimme pienen aukon kautta. Jeesus sanoi että olimme helvetin keskustassa.
Jeesus sanoi;
- Älä pelkää, sen mitä ihminen kylvää, sen hän myös niittää. Joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää, mutta joka lihansa kylvää se lihasta turmeluksen niittää.

Tulimme erään sellin luo jossa oli upea nainen. En tiennyt miksi, mutta tällä naisella oli lihainen ruumis. Hänen sellioven yläpuolella luki "BC" (Engl. Before Christ) ennen Kristusta.

Kuulin naisen sanovan;
- Tiesin että tulisit eräänä päivänä. Päästä minut pois tästä tuskasta.
Hänen vaatteet muistuttivat vanhaa aikaa. Hän huusi, päästä minut ulos, päästä minut ulos, olen ollut täällä satoja vuosia enkä voi kuolla. Taas hän huusi Jeesukselle, anna armoa sielulleni.
Jeesus sanoi rauhallisesti;

- Rauhoitu. Nainen, tiedät miksi olet täällä.
Kyllä tiedän, mutta haluan nyt muuttua Jeesus. Kuulin sanasi pelastuksesta. Haluan nyt olla hyvä hän huusi, nyt haluan palvella sinua.
Hän painautui sellin säleikköä vasten. Kauhu oli tämän naisen yllä.
- Ole kiltti ja päästä minut ulos. Täällä ovat monet minun aikakaudesta.
Hän alkoi muuttua siinä kun hän seisoi edessäni. Hänen vaatteet muuttuivat, ja tuli alkoi palaa hänessä.
Rakas Herra, minä huusin, mitä tämä oikein tarkoittaa. Tunsin sellaista sääliä.
Jeesus sanoi että kaikki Saatanan palvelijat tulevat helvettiin jos he eivät tee parannusta ja lopeta synnin tekemistä. Hänen tuskansa ei lopu. Heidän kidun savu tulee nousemaan heistä iäti.
Jeesus sanoi naiselle;

- Elämäsi aikana sinä tiesit mikä loppu tulisi olemaan, Mooses antoi sinulle oikeudenmukainen lain, vaan et tehnyt parannusta etkä kuunnellut. Olit Saatanan työväline, ennustaja, noita. Opetit monille noituutta. Rakastit pimeyttä enemmän kuin valoa. Sinun tekosi olivat pahoja. Synnin palkka on kuolema. Teit paljon pahaa Jumalan pyhiä vastaan. Et tehnyt parannusta pahasta.
Monet tulivat sinun luoksesi sen takia että olisit tehnyt parannuksen ja palvellut Herraa Jumalaa. Et kuunnellut etkä välittänyt. On kirjoitettu että vanhurskas on elävä uskosta. Jos olisit tehnyt parannuksen, silloin Jumala olisi antanut sinulle anteeksi. Hän tietää kaiken. Nyt on myöhäistä, tuomio on jo lausuttu.

Surullisina kuljimme poispäin. Ei ollut tuskalla loppua. Hänen kätensä ojentuivat meitä kohti kun lähdimme pois. Oi Jumalani, miten kauheata palaa satoja vuosia helvetissä ja ei voi kuolla, jatkuvasti tuntea kipua ja tuskaa.

Pysähdyimme erään toisen sellin eteen. Kuulin sieltä miehen äänen joka huusi. Jeesus kertoi että hän oli sokea. kuulin äänen ja katsoin ylöspäin, siinä näin ison demonin jolla oli katkenneet siivet. Seisoin lähellä Kristusta. Käännyimme miehen puoleen. Hän seisoi sellissä selkäpuoli meitä kohti. Hän kamppaili kuumaa ilmaa vastaan ja huusi;
- Auta minua, auta minua, anna minun kuolla.
Rauhallisesti Jeesus sanoi hänelle; Rauhoitu.
Mies kääntyi ja vastasi;

- Tiesin että tulisit luokseni. Nyt teen parannuksen, päästä minut ulos. Olin kauhea ihminen. En sallinut Henkeäsi muuttaa minua. Käytin vammani omaksi hyväksi. Olin Saatanan velho. Petkutin monia seuraamaan Saatanaa, mutta Herra, minä teen parannuksen. Päästä minut ulos, päästä minut ulos. Hän huusi vielä kovemmin. Jeesus, Sinä lähetit monet minun luokseni elämäni aikana kertomaan minulle totuuden, sieluni pelastukseksi. Minä kirosin heitä ja aiheutin paljon kurjuutta pahoilla voimillani. Oi Jumala, nyt teen parannuksen, laske minut pois tästä kidutuksesta. Yötä päivää minä olen tulen tuskissa. Minulla on jano ja täällä ei ole vettä. Mies jatkoi huutamista Jeesukselle.
Jeesus sanoi;

- Kaikki velhot, noidat ja ne jotka harjoittavat huoruutta, homot, lesbot ja kaikki jotka harjoittavat pimeyden voimia, saavat osansa palavassa meressä, helvetin kuopissa ja vankikopeissa jos he eivät tee parannusta ennen kuolemansa.

On aika maailman herätä ja ottaa Jeesus Kristus vastaan omana pelastajanaan. Raamattu kertoo palavasta merestä tulevana rangaistuksena syntiä tekeville ja uskomattomille. Ilm. 20:15. Kidun paikka Luuk. 16: 22-24. Paikka jossa yksikään sielu ei kuole ja tuli ei sammu. Mark. 9: 43-48. Itkun ja hampaitten kiristyksen paikka. Matt. 25:30, 8:12. 24:51.

Minä olen elävä todiste, silmin näkijä siihen mitä Jeesus minulle näytti helvetissä. Olen ollut siellä käymässä monta kertaa Jeesuksen kanssa, sen takia että voisin kertoa tämän sinulle.
Helvetti on paikka jossa syntiset juovat Jumalan vihan maljan, Ilmestyskirja 14: 10. Paikka jossa heidän tuskansa savu nousee iäti. "Pois se, olkoon Jumala totinen mutta jokainen ihminen valehtelija…" Room. 3: 4.
Vastuu iäisyydestä palavassa meressä on vain sinun. Jumala rakastaa sinua ja Jeesus kuoli sinun puolestasi. Ole kiltti ja ota hänet vastaan tänään.


Osa 5

Takaisin Suomen sivulle