www.theymetjesus.com
            Finnish
www.theymetjesus.com
Jumalallinen Ilmestys Helvetistä
Mary Kathryn Baxter

Osa 5

Takaisin Suomen sivulle


Tulimme taas toiseen vankikoppiin. Kuulin äänestä että siellä oli miespuolinen sielu. Tiesin Herra että tulisit minua vapahtamaan. Nyt teen parannuksen. Tämä sielu oli täynnä matoja ja tulta.
Kaikki ne sielut josta olen kertonut aikaisemmin, heillä oli myös matoja jotka kiemurtelivat heidän sielussaan. He tunsivat ne ja olivat tietoisia kaikesta mitä tapahtui heidän ympärillä. Kenelläkään ei ollut liikkumisvapautta sellistä tai siitä paikasta jossa heidän piti olla.
Tämä mies oli vankikopissa. Mies oli täynnä syntiä ja valhetta.

Jeesus sanoi;
- Tiesit olevasi Saatanan opetuslapsi, valehtelija joka petti monia. Totuus ei ollut koskaan sinussa. Kuulit usein minun Sanani ja teit pilaa pelastuksesta ja Pyhästä Hengestä. Et koskaan kääntynyt pois pahasta, etkä etsinyt rauhaa. Valehtelit koko elämäsi aikana, sinä et kuunnellut. Jeesus sanoi että kaikki valehtelijat saavat osansa helvetissä. Sinä pilkkasit Pyhää Henkeä.
Tämä sielu alkoi kirota ja sanoi paljon pahaa Herralle ja Pelastajalle. Tuliliekit ympäröivät hänet kun lähdimme pois hänen luotaan.

Jeesus sanoi;
- Hän joka haluaa, antakaa hänen tulla. Hän joka kadottaa elämänsä Minun tähteni, tulee saamaan yltäkylläisen elämän. Tämä on tuomio syntiä vastaan, he jotka eivät tehneet parannusta elämänsä aikana. Palkkio odottaa niitä jotka ovat pelastuneet ja pysyvät Minun Sanassani ja elävät Minun Sanani ja käskyjeni mukaan. Monet yrittävät palvella Jumalaa ja Saatanaa yhtä aikaa, mutta se on mahdotonta. Valitse tänään ketä haluat palvella.

Tulimme seuraavaan selliin. Huuto ja suru kuuluivat sisältäpäin. Taas kuului huuto joka tuli luurangonnäköisestä sielusta joka istui lattialla. Hänen luunsa olivat mustat tulesta ja hänen sielunsa oli likaisen näköinen. Katselin lähemmin ja huomasin että hänen ruumiinsa oli puutteellinen. Näin tulta ja savua joka nousi ylös hänen ympärillään.
Jeesus sanoi, Minun Sanaani on totuus. Usko evankeliumi ja pelastu.

Jeesus sanoi vielä;
- Tällä miehellä oli paljon syntiä. Hänellä oli murhaa ja vihaa sydämessä. Hän ei tehnyt parannusta eikä uskonut evankeliumia. Olisin antanut hänelle anteeksi jos hän olisi tullut Minun luokseni. Jos hän vain olisi uskonut ja tullut luokseni kun hän kuuli evankeliumin. Sen sijaan hän teki enemmän syntiä ja myöhemmin hän kuoli synneissään. Täällä hän on nyt tänään. Hänellä oli monta mahdollisuutta uskoa evankeliumi ja palvella minua, mutta hän kieltäytyi. Nyt on myöhäistä, nyt on myöhäistä. Hän sanoi ettei hän ollut arvollinen ja ettei saisi anteeksi.
Lapseni, tämä on epäusko, haluan antaa heille anteeksi. Haluan antaa anteeksi murhaajille. Haluan antaa anteeksi vihalle. Haluan antaa anteeksi heille jotka ovat tehneet abortin. Haluan antaa anteeksi sanoo Herra, vielä viimeiseen asti.

Inhottava haju kohtasi meidät kun kuljimme eteenpäin, huutoja kuului joka puolelta. Tunsin itseni niin masentuneeksi, olisin mieluimmin rynnännyt pois kaikesta. Ajatukseni menivät kotiinpäin, ajattelin että mieheni ja lapseni eivät koskaan tulisi tähän hirvittävään paikkaan.

Pysähdyimme kun kuulimme naisen huutavan apua. Näin tuliliekeissä että tällä naisella oli oikeat silmät. En tiennyt mitä tämä nainen oli tehnyt, mutta näky murskasi sydämeni.
Nainen sanoi;
- Elän oikein nyt, olen lopettanut kaiken synnin tekemisen Herra.
Hän ravisti sellin ristikko porttia. Palavia lihaksia putosi hänestä.

Kerran olin pelastunut ja Sinä paransit minut syövästä. Sanoit minulle, älä enää tee syntiä ettei minulle vielä pahempaa sattuisi. Jonkin aikaa elin oikein, mutta jonkin ajan kuluttua menin takaisin maaliman elämään ja sen himoihin. Menin ulos miehien kanssa ja kohta menetin ruumiini hallinnan. Rakastin yökerhoja ja juominkeja, enemmän kuin sinua Herra. Menin siis takaisin maailmaan ja kaikki tuli seitsemän kertaa pahemmaksi.
Sinä koputit minun sydämeni ovelle, mutta en päästänyt sinua sisään. Muutamasta vuodesta maailman himoissa annoin sieluni helvettiin iäksi. Miten järjetön minä olin. Rakastin sekä miehiä että naisia. Pilasin monen ihmisen elämän ennen kuolemani. Olin todellisesti Saatanan vallassa. Vielä koin miten koputit sydämeni ovelle, että tekisin parannuksen ja pelastuisin, mutta kieltäydyin. Ajattelin vielä tulee päivä jolloin antaisin sydämeni Kristukselle. Mutta ei Jumalani, odotin liian kauan.

Näin miten hänen vanha surullinen kasvo alkoi palaa ja hävisi tuleen. Huusin ja käännyin Jeesuksen puoleen. Oi Jumalani, tuleeko maailma koskaan ymmärtämään miten todellista tämä on? Huusin, herätkää ennen kuin on myöhäistä!
Jeesus sanoi;
- Monet heistä jotka saavat lukea tämän tulee sanomaan ettei tämä ole Jumalasta. Toiset taas uskovat. Monet tulevat kääntymään oikeaan tämän takia. Tämä todistus on tosi. Hän joka tietää Sanani ja Minun tieni, eikö sittenkään tee parannusta, hän joutuu helvettiin.
Tämän jälkeen kävelimme poispäin. Jeesus sanoi että oli aika mennä kotiin.


J
eesus ja minä pysähdyimme erään kukkulan laelle ja katsoimme alas laaksoon. Olimme jättäneet vankikopit ja kulkeneet tänne ylös. Kuulin miten kuolleet huusivat ja suuri melu täytti paikan. Kun hän puhui minulle, näin paljon tummia olentoja takanamme jotka putosivat alas laaksoon.
Jeesus sanoi minulle;
- Nämä olevat ihmisiä jotka olivat juuri kuolleet ja nyt tulevat helvettiin, ja tämä jatkuu koko ajan.
Oi Taivaan Isä, armahda.
Jeesus sanoi;
- Rakastan sinua lapseni. Minun rakkauteni sinuun on todellinen. Tulen palkitsemaan sinut kun kerrot maailmalle mitä olen sinulle näyttänyt. Herätä kansat helvetin todellisuudesta.

Katselin alas kohti helvetin vankiloita. Näin siellä jotain joka näytti olevan helvetin sisään käynti. Kuulin sieltä tuskaisia huutoja. Oi Herra, milloin tämä loppuu, haluaisin levähtää. Tunsin itseni niin surulliseksi ja yksinäiseksi. Käännyin Jeesuksen puoleen … mutta, Hän ei ollut siinä! Oi Herra Jeesus, missä Sinä olet? Herra Jeesus, missä olet?
Muistin mitä hän oli minulle sanonut; "Joskus näyttää siltä kuin olisin sinut hyljännyt, mutta en ole."
Huusin taas; Herra Jeesus, missä olet?

Kansa, sen mistä nyt kerron tulee varmasti säikäyttämän teitä. Rukoilen että tämä tulee tekemään sinusta uskovainen. Jos ei mikään muu minun kertoma ole koskettanut sinua, rukoilen että et koskaan unohda tätä mistä nyt tulen kertoman. Jos olet uskovainen, varmista että sinulla on kaikki suhteesi Herraan kunnossa. Ole valmis ottamaan Herraa vastaan milloin tahansa. Ole valmis, et tiedä paikkaa etkä aikaa jolloin Hän voi tulla. Jos et ole uudesti syntynyt, kutsu Herraa niin Hän sinut pelastaa tästä kauheasta paikasta.

Taas huusin Jeesusta, samalla ryntäsin alas kukkulalta etsimään häntä. Kohta minut pysäytti suuri demoni jolla oli ketju kädessä. Tämä nauroi ja sanoi että minulla ei ollut paikkaa mihin juosta. Sinun Jeesuksesi ei tule sinua auttamaan. Olet helvetissä iäti.

Ei, ei huusin, anna  minun mennä. Tämä suuri demoni otti minut vangiksi. Minä huusin kun hän kosketti minua. Hän sitoi minua ketjulla. Siinä kun makasin, minun ruumiini tuli omituinen tunne. En tiennyt mitä tapahtui, enkä tiennyt miksi Herra oli minut jättänyt tänne. Huusin kauhuissani ja pelossani. Tunsin miten lihani irtautui luistani.
Oi Jeesus, missä olet. Katselin itseäni ja huomasin että oli reikiä joka puolella. Minä olin mustan harmaa väriltään. Huusin kauhuissani. Huusin Jeesusta, mutta en tiennyt missä hän oli. Olen kadotettuna helvetissä. Vielä minä huusin Jeesusta.

Minulla oli kaikki aistit ja tiesin kaiken mitä tapahtui ympärilläni. Tunsin kuinka madot kiemurtelivat ruumiissani. Olin tietoinen kaikesta ja muistin mitä tapahtui maa päällä. Minulla oli tunto, näkö ja pystyin ajattelemaan. Näin itseäni vangittuna likaisessa luurangossa, samalla kun tunsin kaiken mitä minulle tapahtui. Monet olivat samalla tavoin vangittuna näissä helvetin vankiloissa.

Oi Jeesus, missä olet. Tuska josta et voi kuvitellakaan tuli ruumiiseeni. Inhottava kauhea haju täytti paikan. Huusin tuskissani. Halusin kuolla, mutta en pystynyt. Tunsin tulen luissani ja huusin, Jeesus missä olet? Vierin lattialla ja huusin niin kuin kaikki muutkin. Sietämätön tuska täytti sieluni. Huusin, missä oletkaan Jeesus, mitä tapahtuu?  Onko tämä uni, tulenko heräämään, vaan olenko todella helvetissä niin kuin kaikki nämä muutkin? Olenko tehnyt syntiä Jumalaa vastaan, mitä tapahtuu?

Masentuneena huomasin olevani helvetissä kaikkien niiden kanssa joiden kanssa olin keskustellut aikaisemmin. Näin suoraan ruumiini läpi, näin miten madot kiemurtelivat sielussani, samoin kuin muillakin joita olin nähnyt.

Eräs demoni sanoi; Jeesuksesi toi sinut tänne, nyt olet Saatanan oma. Hän nauroi ilkeästi kun hän nosti minut ylös. Huusin Jumalalle, ja ajattelin mitä nyt tulee tapahtumaan.
Demoni sanoi; Me vihaamme Jeesusta ja kaikki sitä mitä Hän tekee.

Oi Jumala, minä huusin. Pelasta ihmiset maan päällä. Herätä heidät ennen kuin on myöhäistä. Monta raamatun sanaa tuli mieleeni, mutta en uskaltanut niitä sanoa kun pelkäsin tätä demonia.  Minut vietiin vankikoppiin, muistutti maaluolaa, samanlaiseen joita olin aiemmin nähnyt. Huusin Jeesusta.
Ajattelin miestäni ja lapsiani. Oi Jumala, älä salli heidän tulla tänne huusin.

Kaikkivaltiaan kuulo ei ole suunnattu huutaviin helvetissä. Jospa maailma vain kuuntelisi. Tämä on todellista. Kaikessa synnin tuskassa huusin Jeesukselle että Hän antaisi sielulleni armon.
Näin tulta joka tuli minua kohti. Rukoilin kuolemaa, mutta kuolema ei tullut. Huutoni kaikui muiden kanssa jotka olivat iäksi kadoksissa. Kaaduin lattialle ja sain kokea polttavan tuskan ja kaikki muu tuska josta olen aikaisemmin kertonut. Kuulin ääniä portista kun toisia taas tuli helvettiin.

Kaikki aistit ovat tallella helvetissä. Aistini tunsivat kaiken. Kaikki osat sielussani ovat elossa, tiesin kaikesta mitä tapahtui ympärilläni. Muistin koko elämäni ja kaikki ne ihmiset jotka olin kohdannut. Muistin kuinka olin rukoillut sairaiden puolesta ja Jeesus oli heidät parantanut. Muistin hänen rakkautensa ja miten hän huolehti minusta. Ajattelin, oi Jumalani, mitä minä teen helvetissä? Jos olisin vain ollut enemmän kuin Jeesus, minä huusin.

Tiesin että oli sieluja minun yläpuolella. Katselin ylöspäin toivoen näkeväni jonkun tai jotain, vaan en onnistunut. Pimeys ja likainen savu estivät näkemästä. Kaamea keltainen valo ja inhottava mädänneen lihan tuoksu täytti paikan. Sekunnit, minuutit ja tunnit tuntuivat iäisyydeltä. Milloinka tämä tulisi loppumaan?
Suuria käärmeitä kiemurteli oven ohitse. Huusin, oi Herra päästä minut ulos. En jaksanut nousta ylös. Sieluni eli ja tunsi kaiken. Näin miten portit taas avautuivat ja lisää sieluja saapui helvettiin. Kuulin äänen joka kaikui kautta helvetin. Ajattelin tunsinko ketään heistä ja tuleeko mieheni tänne?

Aika kului ja paikka tuli valoisammaksi. Mietin mitä tulisi tapahtumaan seuraavaksi. Kuvittelin että oli seuraava päivä koska tuli valoisampaa. Koko paikka tärisi voimakkaasti, vaikutti siltä kuin maa laajentuisi itsestään. Sellit siirtyivät taaksepäin antaen paikkaa toisille. Helvetti oli todellakin laajentanut itsensä. Lisää sieluja tippui sisälle helvettiin aivan edessäni. Näin suuria demoneja jotka vetivät kahleissa olevia sieluja minun sellin ohitse.

Rukoilin taas että saisin kuolla mutta se ei käynyt. Tunsin jälleen tulen ja sen mukaan tuskan. Taas maa tärisi ja liikkui. Helvetti todella oli laajennustyössä. Tunti toisensa jälkeen tämän tuskan, kivun, tulen ja kärsimyksen prosessi jatkui. Minulla oli jano mutta en voinut kuolla. Huusin Jeesusta, mutta hän ei vastannut. Mikä tunne olla kadotettu ilman toivoa ja ilman rakkautta. Taas tuli pimeys, seisoin ja huusin. Toiset ottivat osaa huutoon toivoen kuolemaa.

Aivan yllättäen minut temmattiin ulos sellistä näkymättömän voiman kautta. Samassa hetkessä seisoin kotini edessä ja vierelläni seisoi Jeesus!
- Huusin, Herra, Herra, miksi Sinä jätit minut sinne? Olin todella epätoivoinen.
Jeesus sanoi;
- Rauhoitu! Minun piti ottaa sinut sinne ja myös jättää sinut, samoin kuin ne sielut jotka ovat tehneet syntiä Jumalaa vastaan ja tulleet heitetyksi helvettiin. Minä olin kanssasi koko ajan. Minun täytyi antaa sinun kärsiä kaiken tuskan helvetissä siksi voisit kertoa siitä toisille. Tämän kokemuksen kautta voit tuoda monia ihmisiä Minun luokseni.
Nukahdin Jeesuksen käsiin. Kun jälleen heräsin oli jo uusi päivä.


Olin kovin sairas monta päivää. Olen ajatuksissani kokenut helvetin tuskat uudelleen ja uudelleen. Rukoilen että kirja ja kasettinauhat leviäisivät kaikkialle maailmaan ja että otat Raamattusi ja opettelet Jumalan viisautta. Kiitän Jumalaa että Hän valitsi minut välittämään tämän ilmestyksen ja todistuksen sinulle. Tämä mistä olen kertonut sinulle sydämeni syvyydestä on totta. Nämä ovat voimallisia totuuksia Jumalasta jotka ravistavat sinua. Jumala tahtoo että opit tuntemaan Hänen rakkautensa sinua kohtaan. Hän haluaa antaa sinulle anteeksi huolimatta siitä mitä olet tehnyt.

 Jos olet homo ja todella teet parannuksen, silloin Jumala antaa sinulle anteeksi ja vapauttaa sinut. Jos olet lesbo, Jumala haluaa antaa sinulle anteeksi. Jos harrastat okkultismia tai jos harrastat jotain syntiä mistä Jumala on Sanassaan puhunut, huuda Häntä avuksi ja Hän tulee antamaan sinulle anteeksi. Jos olet murhaaja, Jumala haluaa antaa sinulle anteeksi. Mikä sinun syntisi onkaan, Jumala lähetti Poikansa pelastamaan sinut. Hänellä on valta antaa syntisi anteeksi ja puhdistaa sinut kaikista synneistäsi.

Jeesus Kristus tulee pian noutamaan kansansa kotiin. Jotka ovat uudesti syntyneet, he tulevat kaikki temmatuiksi yläilmoihin kohtaamaan Häntä.

Taivaallinen Isä. Haluan lopettaa tämän kirjan ja kasettinauhat rukouksella. Rukoilen että Jumalan voitelu kosketta näitä. Rukoilen Jeesuksen Nimessä että Jumalan Henki kosketta jokaista sydäntä joka lukee tämän todistuksen helvetistä, että heidän silmänsä ja korvansa ovat avoimia että he tekevät parannuksen synneistään ja kääntyvät elävän Jumalan puoleen, ja uskovat Herraan Jeesukseen ja tulevat pelastetuiksi.

Veli tai sisar, jos olet syntinen, rukoile Herraa Jeesusta antamaan syntisi anteeksi. Rukoile että Hän tulee sydämesi ja pelastaa sielusi sekä puhdistaa sinut kaikesta synnistä Karitsan verellä. Silloin Jeesus tulee sydämeesi ja tekee sinusta uuden luomuksen ja sinä synnyt uudesti Jumalan Hengen kautta. Rukoilen Jeesuksen mahtavassa Nimessä.

Ota osaa seurakunnassa jossa on hyvä Sanan opetus, missä voit kasvaa Herra Jeesuksen kanssa, Aamen.


*****
Takasin Suomen sivulle