www.theymetjesus.com
            Finnish
www.theymetjesus.com
Ilmestyksiä Taivaasta ja Helvetistä seitsemälle kolumbialaiselle nuorelle

Ilmestykset Helvetistä
Osa 3

Takaisin Suomen sivulle

Jatkoimme Herran kanssa kävelemistä. Katselimme ihmismassaa ja huomasimme miehen, joka huusi voimakkaammin kuin muut, jotka paloivat siellä. Hän sanoi:
"Isä, Isä, armahda minua!"
Herra ei ollut aikomassa pysähtyä katsomaan tätä miestä, mutta kun Hän kuuli sanat "Isä", Hän tärisi ja kääntyi ympäri. Jeesus katsoi häneen ja sanoi:
"
Isä? Kutsutko minua isäksesi? Ei, en minä ole sinun Isäsi, etkä sinä ole minun poikani. Jos olisit minun poikani, niin olisit nyt minun kanssani Taivasten Valtakunnassa. Te olette paholaisen lapsia." Välittömästi tulinen peitto nousi ja peitti hänen koko ruumiinsa.

Herra kertoi meille miehen elämäntarinan. Mies kutsui häntä isäkseen, koska oli tuntenut Hänet. Hänellä oli ollut tapana käydä kirkossa kuulemassa Jumalaa Hänen Sanansa kautta, ja hän oli saanut monia lupauksia Jumalalta.
Niinpä me kysyimme: "Mitä tapahtui, Herra? Miksi hän sitten on täällä?"
Herra vastasi: "Hän eli kaksoiselämää. Hän eli kotona yhdellä tavalla, ja kirkossa toisella tavalla. Hän ajatteli sydämessään: 'No, kukaan ei asu minua lähellä, ei pastori tai kukaan veljistäni, joten voin tehdä mitä haluan'. Mutta hän unohti että Herran silmät näkevät kaikki meidän tiemme ja ettei kukaan voi valehdella tai piiloutua Herralta."

Herran Sana kertoo meille: "Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää." (Gal 6:7) Tuo mies kärsi tuhat kertaa enemmän kuin muut. Hän maksoi kaksinkertaista tuomiota: yhtä hänen syntiensä tähden, ja toista ajateltuaan että voisi pettää Herraa.

Nykyään ihmiset luokittelevat syntejä; he ajattelevat että homoseksuaalit, varkaat ja murhaajat ovat pahempia syntisiä kuin valehtelijat ja juoruilijat. Mutta Herran silmissä kaikki nämä synnit painavat yhtä paljon, ja niillä on sama hinta.
Raamattu kertoo meille: "Sillä synnin palkka on kuolema", "jumalattoman ylitse on tuleva hänen jumalattomuutensa".
(Room 6:23, Hes 18:20) Ystäväni ja veljeni, kutsun teitä nyt vastaanottamaan Jeesuksen kutsun. Jeesus ojentaa sinulle armollisen kätensä jos sinä kadut. Herran Sana kertoo meille, että se joka muuttaa tiensä ja katuu, saa armon. On paljon parempi uskoa nyt, kuin odottaa ja löytää myöhemmin vaikean tien. Jumalan siunausta.



5. todistus

Herran sana sanoo Room 6:23 "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herassamme."

Kun menimme alas siihen paikkaan, tunsin kivun ja kokemuksen kuolleena olemisesta. Olin hyvin peloissani siitä mitä näin. Tajusin että siellä oli paljon ihmisiä; kaikki itkivät ja huusivat apua. Oli täysin pimeää, mutta Herran läsnäolossa pimeys hävisi. Näimme tuhansittain sieluja itkemässä ja huutamassa apua ja armoa. He huutaen pyysivät Herraa viemään heidät pois sieltä. Meihin sattui myös paljon, koska tiesimme Herran kärsivän suurta kipua nähdessään heidät.

Monet pyysivät Herraa viemään heidät pois edes minuutiksi tai vain sekunniksi. Silloin Herra kysyi heiltä: "Miksi tahdot mennä pois?", ja he vastasivat hänelle: "Koska tahdon tulla pelastetuksi! Tahdon katua ja tulla pelastetuksi!" Siitä huolimatta oli liian myöhäistä heille.

Rakkaat ihmiset jotka kuuntelette minua, nyt on ainoa mahdollisuus valita meidän ikuinen päämäärämme. Voit joko valita ikuisen pelastuksen paikan, tai ikuisen tuomion paikan.

Jatkoimme alaspäin menemistä. Näin että tuli tuhosi kerrosta, jossa kävelimme. Siitä tuli mutaa ja liekkejä. Paikassa oli myös hirveä löyhkä. Olimme todella poissa tolaltamme ja pahoinvoivia hajun ja ihmisten huutojen takia.

Näimme kaukana miehen, joka oli vyötäröön saakka palavassa mudassa. Aina kun hän otti kätensä sieltä pois, liha putoili mutaan, pois hänen luistaan. Näimme harmaata sumua hänen luurankonsa sisällä, joten kysyimme Herralta mitä se oli. Tämän tyyppistä sumua oli jokaisen ihmisen sisällä Helvetissä. Herra kertoi sen olevan heidän sielunsa vankina syntisessä ruumiissa, kuten on kerrottu Ilm 14:11 "Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin."

Aloimme ymmärtää monia asioita, jotka olimme jättäneet huomiotta Maan päällä; tärkein ja selvin sanoma oli, että maanpäällinen elämämme määrää missä vietämme iäisyytemme.
Kun kävelimme käsi kädessä Herran kanssa, tajusimme että Helvetissä oli monia eri paikkoja ja eriasteisia kärsimyksiä. Tulimme paikkaan, jossa oli monia sellejä, ja niiden sisällä oli kidutettuja sieluja. Monen tyyppiset demonit kiduttivat noita sieluja. Demonit kirosivat sieluja sanoen: "Sinä kirottu surkimus, ylistä Saatanaa! Palvele häntä, kuten teit maan päällä ollessasi!" Sielut kärsivät madoista suunnattomasti, ja tuli oli kuin happoa joka puolella heidän kehoansa.

Näimme kaksi miestä yhden sellin sisällä, kummallakin heillä oli tikarit kädessään, joilla he puukottivat toisiaan. He sanoivat toisilleen: "Sinä kirottu surkimus! On sinun syytäsi että olen täällä! Pakotit minut tänne sokaisemalla minut totuudelta, etkä antanut minun tunnistaa Herraa! Et antanut minun vastaanottaa Herraa! Minulla oli monta tilaisuutta, etkä antanut minun vastaanottaa häntä! Siksi olen täällä, kidutettuna päivin ja öin!"

Näyssä Herra näytti meille heidän elämänsä maan päällä. Näimme heidät baarissa yhdessä. Heille tuli väittely, josta seurasi riitaa. He olivat jo humalassa. Toinen miehistä otti rikkinäisen pullon ja toinen otti puukon esiin. He tappelivat kunnes he kummatkin olivat kuolettavasti haavoittuneet ja kuolivat. Miehet oli tuomittu toistamaan tuota kohtausta ikuisesti. Heitä kidutettiin myös sillä, että he muistivat Maan päällä olleensa parhaita ystäviä, kuin rakastavia veljiä.

Tahdon kertoa sinulle tänään, että on vain yksi tosiystävä, ja hänen nimensä on Jeesus Nasaretilainen. Hän on oikea ystävä. Hän on uskollinen ystävä, joka on kanssasi jokaisena hetkenä.

Kävellessämme eteenpäin, näimme toisen sellin sisällä naisen, joka pyöriskeli mudassa. Hänen hiuksensa olivat aivan sotkuiset ja mudassa. Saman sellin sisällä oli iso, lihava käärme. Se tuli naista lähelle, ympäröi hänen kehonsa, ja meni hänen sisälleen aloittaen alhaalta. Hänet pakotettiin sukupuoliyhteyteen tuon käärmeen kanssa. Tuossa paikassa kaikki miehet ja naiset, jotka olivat eläneet aviorikoksessa, pakotettiin toistamaan sitä siellä. Heidän täytyi tehdä se kuitenkin käärmeiden kanssa, joilla oli 15 senttimetrin piikit. Käärme tuhosi naisen ruumista joka kerta kun se meni hänen sisälleen. Hän itkien huusi Herralle ja pyysi Häntä lopettamaan tämän. Hän ei tahtonut kärsiä enempää. "Lopeta tämä! En tee sitä enää! Pyydän! Lopeta tämä!", hän rukoillen pyysi Herraa kun käärme meni häneen sisälle ja tuhosi hänen ruumistaan uudestaan ja uudestaan.

Yritimme peittää korvamme hänen huudoiltaan, mutta me silti kuulimme ne. Yritimme vielä paremmin peittää korvamme, mutta se ei auttanut.
Sanoimme Herralle: "Pyydämme Herra, emme tahdo enää nähdä emmekä kuulla tätä! Pyydämme!" Herra sanoi: "On välttämätöntä että näette tämän, jotta voitte kertoa muille, koska minun omiani tuhotaan, minun omani jättävät huomiotta todellisen pelastuksen, todellisen tien pelastukseen."

Kävelimme eteenpäin ja näimme jättimäisen järven, jossa oli tuhansia ja tuhansia ihmisiä liekkien keskellä. He heiluttivat käsiään pyytäen apua, mutta paikan yllä lensi paljon demoneja. Nämä demonit käyttivät keihäitä, joissa oli S-kirjaimen muotoinen kärki, satuttaakseen järvessä olevia ihmisiä. Demonit pilkkasivat ja kirosivat heitä sanoen: "Sinä kirottu surkimus! Nyt sinun täytyy palvoa Saatanaa! Ylistä häntä, ylistä häntä kuten maan päällä ollessasi!"
Siellä oli tuhansia ja tuhansia ihmisiä. Olimme niin peloissamme, ja meistä tuntui, että jos emme pitäisi kiinni Herran kädestä, jäisimme tähän hirvittävään paikkaan. Olimme kauhuissamme asioista joita tunsimme.

Jonkin matkan päässä näimme miehen seisomassa. Hän oli suuressa kivussa ja tuskassa. Hänen yllään lensi kaksi demonia, kiduttaen häntä. Ne tunkivat keihäänsä hänen sisälleen ja repivät häneltä kylkiluut irti. He myös pilkkasivat häntä koko ajan. Herra näytti minulle, että miestä kidutettiin, koska hän huolehti koko ajan perheensä puolesta, jonka hän oli jättänyt maan päälle.

 Mies ei tahtonut perheensä joutuvan siihen paikkaan, jossa hän itse oli. Hän oli huolissaan koska ei ollut koskaan puhunut heille pelastuksen sanomaa. Häntä kidutti muisto siitä, että heillä joskus oli ollut mahdollisuus kuulla tämä sanoma. Hän olisi ollut hyvin tärkeä henkilö kertomaan tämän sanoman perheelleen, mutta hän oli mieluummin jättänyt sen huomiotta, ja nyt hän oli huolissaan vaimonsa ja poikansa tähden.

Kärsimys jatkui kun demonit leikkasivat häneltä kädet irti ja hän kaatui palavaan mutaan. Hän kiemurteli kuin mato paikasta toiseen, koska palava muta aiheutti kipua. Kuumuudessa hänen lihansa tippui hänen luistaan. Sitten hän alkoi luikerrella kuin käärme, yrittäen päästä pois sieltä. Mutta joka kerta kun hän yritti pakoa, demonit työnsivät hänet takaisin, ja hän joutui yhä syvemmälle mutaan.

Sitten näimme demoneja eräässä paikassa. Jokin sai huomioni kiinnittymään, huomasin että yhdeltä demonilta puuttui siipi. Kysyin Herralta: "Herra, miksi tuolta demonilta puuttuu yksi siipi?" Herra sanoi: "Tuo demoni lähetettiin maan päälle yhdessä tarkoituksessa, mutta se ei saavuttanut päämääräänsä, ja eräs Jumalan palvelija heitti sen takaisin helvettiin. Sitten Saatana tuli ja rankaisi sitä, ja leikkasi siltä siiven pois." Sitten ymmärsimme, että kristittyinä meillä on auktoriteetti ja valta Jeesuksen nimessä häätää pois kaikki demonit ja vallat.

Rakkaat ystävät, jotka kuuntelette näitä sanoja juuri nyt, tämä todistus ei ole tarkoitettu tuomitsemaan, vaan pelastamaan, jotta voit testata itsesi ja sydämesi tilan Herran edessä. Tämä on siksi, että voisit muuttaa teitäsi pelastukseksesi, eikä tuomioksesi. Nostakaa sydämenne Herran eteen juuri nyt ja tunnustakaa syntinne, jotta jos Herra tuli tässä hetkessä, voisit mennä Hänen mukaansa, sen sijaan että menisit paikkaan, jossa on tuskaa, itkua ja hammasten kiristystä. Siellä tulet todella ymmärtämään miksi Jeesus maksoi niin suuren hinnan Golgatan ristillä.

Näimme Helvetissä paljon ihmisiä, jotka eivät välittäneet siitä, miksi he olivat siellä. Heidän elämänsä olivat täynnä asioita, joita he eivät ajatelleet synteinä. Rakas ystävä, testaa itsesi! Luuletko että valehteleminen, varastaminen ja turhamaisuus ovat sallittuja asioita! Nämä ovat kaikki syntejä Herran silmissä! Rakkaat veljet, kääntykää pois ja lakatkaa tekemästä näitä asioita! Annan teille tämän sanoman, jotta voitte tietoisesti lakata tekemästä syntiä, ja katsoa vielä enemmän Herran kasvoihin.



6. todistus

Ps 62:13 "Ja sinun, Herra, on armo; sillä sinä maksat kullekin hänen tekojensa mukaan."

Sinä aamuna kun Herra kävi luonamme huoneessa, Hän otti meitä kädestä ja aloimme laskeutua alas. Sydämeni oli aivan täynnä pelkoa, en pysty edes kuvailemaan sitä. Tiesin vain etten voinut löysätä otetta Pelastajani kädestä. Tunsin että Jeesus on minun Elämäni, Valoni ja kaikki toivoni oli Hänessä; muuten jäisin tuohon paikkaan. En uskonut että koskaan menisin tuohon paikkaan. En edes uskonut koko paikan olemassaoloon. Jopa kristittynä olin aina kuvitellut että kiirastuli oli Helvetti, mutta Jumala näytti minulle Helvetin todellisuuden.

Kun saavuimme Helvettiin, tunsin kuinka se paikka tärisi. Kaikki demonit juoksivat piiloon, koska mikään niistä ei kestänyt Herran läsnäoloa. Kuulimme vangittujen sielujen huutavan vielä äänekkäämmin, koska he tiesivät että Jeesus Nasaretilainen oli siellä. He kaikki tiesivät, että oli tasan yksi henkilö, joka voisi saada heidät ulos. Heillä oli se toivo, vaikka se olikin valheellista.

Kävelimme käsi kädessä Jeesuksen kanssa, ja saavuimme aviorikos-osastolle. Jeesus kääntyi katsomaan naista, joka oli kokonaan tulella peittynyt. Kun Jeesus näki hänet, hän alkoi hitaasti tulla pois tulesta, vaikkakaan hänen kärsimyksensä ei koskaan loppunut. Näimme että hän oli täysin alaston, ja näimme kaikki hänen fyysiset piirteensä. Hänen kehonsa oli aivan likainen, ja hän haisi. Hänen hiuksensa olivat ihan sekaisin, ja hänellä oli vihreänkeltaista mutaa yllään. Silmät puuttuivat ja huulet olivat tippumassa palasina pois. Hänellä ei ollut korvia, reiät ainoastaan. Käsillään, jotka olivat mustaksi hiiltyneet luut, hän otti naamastaan tippuvaa lihaa, ja yritti laittaa takaisin. Mutta tämä sattui häneen vielä enemmän.

Sitten hän tärisi ja huusi vielä enemmän; hänen huutonsa ei koskaan lakannut. Hän oli täynnä matoja, ja käärme oli kietoutunut hänen kätensä ympärille. Käärme oli hyvin paksu, ja sillä oli piikkejä ruumiinsa ympärillä. Naisella oli numero 666 kaiverrettuna hänen kehoonsa; Pedon luku, joka on mainittu ilmestyskirjassa. (Ilm 13:16-18) Hänellä oli myös metallilaatta rinnassaan, joka oli tehty tuntemattomasta metallista, ja joka ei kulunut tulessa. Laatassa luki jotakin oudolla kielellä, mutta me ymmärsimme mitä siinä luki. Siinä luki: "Olen täällä aviorikoksesta."

Kun Jeesus näki hänet, Hän kysyi tältä: "Elena, miksi olet tässä paikassa?"
Samalla kun Elena vastasi Herralle, hänen kehonsa vääntelehti hänen kärsimystensä aiheuttamasta kivusta. Hän sanoi olevansa siellä aviorikoksesta. Hän pyysi Herralta anteeksiantoa uudestaan ja uudestaan.
Sitten aloimme nähdä hänen kuoleman hetkeänsä. Kun hän kuoli, hän oli rakastelemassa rakastajansa kanssa, koska luuli asuinkumppaninsa lähteneen matkalle. Kuitenkin, asuinkumppani tuli töistä kotiin, ja löysi hänet jonkun toisen kanssa. Sitten hän meni keittiöön, otti ison veitsen ja löi sen Elenan selkään. Hän kuoli ja hänet vietiin Helvettiin, juuri sellaisena kuin hän oli kuollessaan; täysin alastomana.

Helvetissä kaikki materialisoitui, ja hänellä oli vieläkin tuo iso veitsi selässään, aiheuttaen suurta kipua. Tähän mennessä hän oli ollut Helvetissä jo seitsemän vuotta ja hän pystyi muistamaan jokaisen hetken elämästään ja kuolemastaan. Hän muisti myös kun joku yritti kertoa hänelle Jeesuksesta; että Hän on ainoa, joka voisi pelastaa hänet. Mutta nyt oli liian myöhäistä hänelle ja kaikille muille Helvetissä.
 
Jumalan sana puhuu paljon aviorikoksesta, huorintekemisestä, ja se on hyvin selvä. Aviorikos on sitä, kun harjoittaa seksuaalista kanssakäymistä avioliiton ulkopuolella.
 1Kor 6:13
 "Ruoka on vatsaa varten ja vatsa ruokaa varten; ja Jumala on tekevä lopun niin toisesta kuin toisestakin. Mutta ruumis ei ole haureutta varten, vaan Herraa varten, ja Herra ruumista varten."
Myös 1Kor 6:18
"Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan."

Kun Jeesus lopetti puhumisen hänen kanssaan, hänet peitti iso tulinen peitto, emmekä enää nähneet häntä. Mutta me kuulimme äänen kun hänen lihansa paloi ja ne hirvittävät huudot, en voi edes kuvailla niitä sanoin.
Samalla kun kävelimme kävelemistä Jeesuksen kanssa, Hän näytti meille kaikki ihmiset siellä: epäjumalanpalvelijat, ne jotka käyttivät ja harjoittivat noituutta, moraalittomat, avionrikkojat, valehtelijat ja homoseksuaalit. Olimme hyvin peloissamme, ja ainoa asia mitä halusimme, oli lähteä pois. Mutta Jeesus aina sanoi että oli välttämätöntä katsoa, jotta voisimme kertoa muille, niin että he uskoisivat.

Jatkoimme Jeesuksen kanssa, pitäen hänen kädestään yhä tiukemmin kiinni. Tulimme osastolle, joka todella teki vaikutuksen minuun. Näimme nuoren 23-vuotiaan miehen, joka oli tulessa vyötäröstä alaspäin. Emme nähneet mitkä hänen kärsimyksensä tarkalleen olivat, mutta numero 666 oli kaiverrettu hänen rintaansa. Hänellä oli myös metallilaatta rinnassaan, ja siinä luki: "Olen täällä koska olen normaali".
Kun hän näki Jeesuksen, hän kurotti käsillään kohti Jeesusta anoen armoa. Jumalan sana sanoo San 14:12 "Miehen mielestä oikea on monikin tie, joka lopulta on kuoleman tie."

Kun luimme laatassa olevan tekstin "Olen täällä koska olen normaali", kysyimme Herralta: "Herra, miksi? Miten voi olla mahdollista, että tuo mies on täällä tuosta syystä?
Sitten Jeesus kysyi häneltä: "Andrew, miksi olet tässä paikassa?"
Hän vastasi: "Jeesus, kun olin maan päällä, ajattelin että vain tappaminen ja varastaminen ovat syntejä, enkä siksi koskaan yrittänyt lähestyä sinua."

 Ps 9:18 sanotaan
"Jumalattomat peräytyvät tuonelaan, kaikki pakanat, jotka unhottavat Jumalan."
Andrew teki suuren virheen luokitellessaan synnit, kuten monet ihmiset tänä päivänä. Raamattu sanoo hyvin selkeästi, että synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja iankaikkinen elämä.(Room 6:23) Kun Raamattu puhuu synnistä, se ei koskaan luokittele syntejä, koska ne ovat kaikki vain syntejä. Andrewilla oli mahdollisuus tuntea ja vastaanottaa Jeesus, mutta hän ei tarttunut tilaisuuteen, jonka Jumala oli antanut hänelle. Ehkä hänellä oli tuhat mahdollisuutta tuntea Herra, muttei koskaan tahtonut, ja siksi hän oli täällä. Sitten iso tulinen peitto peitti hänen ruumiinsa, emmekä enää koskaan nähneet häntä.

Jatkoimme kävelemistä Jeesuksen kanssa. Jonkin matkan päässä näimme jotakin tippuvan, aivan kuin palasia jotain materiaalia. Kun tulimme lähemmäs, näimme, että ne olivat ihmisiä, jotka tippuivat Helvettiin juuri sillä hetkellä. Ihmisiä, jotka olivat juuri kuolleet Maan päällä ilman, että olivat vastaanottaneet Jeesuksen sydämiinsä, saapui Helvettiin.

Näimme nuoren miehen, jota kohti juoksivat monet demonit. Ne tuhosivat hänen kehoansa. Hetkessä hänen kehonsa täyttyi madoilla. Hän huusi: "Ei! Mitä tämä on? Lopettakaa! En tahdo olla tässä paikassa! Lopettakaa! Tämän täytyy olla unta! Viekää minut pois täältä!"
Hän ei edes tiennyt olevansa kuollut ja että oli kuollut ilman Jeesusta sydämessään. Demonit pilkkasivat häntä ja kiduttivat hänen ruumistaan. Numero 666 ilmestyi hänen otsaansa, ja metallilaatta hänen rintaansa. Vaikkemme nähneetkään syytä miksi hän oli tullut Helvettiin, tiesimme varmaksi, ettei hän enää koskaan pääsi sieltä pois.

Herra kertoi meille, että näiden Helvetissä olevien ihmisten kärsimykset tulisivat olemaan Tuomiopäivänä vielä pahemmat. Jos he kärsivät niin hirvittävää tuskaa nyt, en voi edes kuvitella kuinka he tulevat kärsimään Tuomiopäivänä.

Emme nähneet siellä lainkaan lapsia. Näimme vain tuhansia ja tuhansia nuoria ihmisiä; miehiä ja naisia eri kansallisuuksista. Siitä huolimatta Helvetissä ei ole kansallisuuksia tai yhteiskuntaluokkia, kaikki tulevat kärsimään ja rangaistuksi. Oli eräs asia, jota kaikki halusivat, ja se oli mahdollisuus päästä pois edes sekunniksi. He myös halusivat saada pisaran vettä raikastamaan heidän kieliään, kuten raamatunkertomuksessa rikkaasta miehestä. (Luuk 16:19) Mutta se ei ollut enää mahdollista. He olivat valinneet missä tahtoivat viettää iäisyytensä. He olivat päättäneet viettää sen ilman Jumalaa. Jumala ei koskaan lähetä ketään Helvettiin, jokainen menee sinne omien tekojensa perusteella.

Gal 6:7
"Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää."

Tänään sinulla on mahtava mahdollisuus muuttaa ikuista kohtaloasi. Jeesus on vielä saavutettavissa, ja Raamattu sanoo, että kun meillä vielä on elämä, meillä on myös toivoa. Tänään sinulla on elämä, älä menetä tätä mahdollisuutta, se voi olla viimeisesi.

Jumalan siunausta.
*****
Takaisin Suomen sivulle