www.theymetjesus.com
            Finnish
www.theymetjesus.com
Jumalallinen Ilmestys Helvetistä
Mary Kathryn Baxter

Osa 3

Takaisin Suomen sivulle


Saavuimme aukealle paikalle jossa oli pyöreä rakennus. Seinät olivat kivestä ja muurattu savella.
Jeesus sanoi;
- Se mitä nyt tulet näkemään on sieluvihollisen pahat työt, ja minä haluan että ne kerrotaan maailmalle!
Jeesus paljasti minulle sellaista mitä oli tekeillä helvetissä sekä maan päällä. Helvetin uumenista tuli näkymättömiä demonisia voimia jotka olivat yhteistyössä ilmavallan hallitsijoiden ja voimien kanssa. Saatana aiheuttaa paljon kurjuutta näiden kautta. Mutta meillä on voima sieluvihollista vastaan Jeesuksen Nimessä. Jeesus sanoi että Saatana on petturi ja Minä tulen paljastamaan hänen menetelmänsä monille.

Kun hän alkoi selittää minulle ja osoitti joitakin kiviä kauempana, samalla ilma täyttyi musiikista. Katselin ylös ja näin Saatanan tulevan ulos. Molemmilla puolilla käveli kaksi miestä, he olivat selkäpuoli meitä kohti, ja heillä oli yllään mustat pitkät vaatteet. Kun Saatana kohotti kätensä, tuli heti viisi naista ulos seinän kivistä. Näillä naisilla oli lihalliset ruumiit ja olivat aidon näköisiä. He asettuivat riviin Saatanan eteen. Saatana antoi kädellään merkin ja naiset alkoivat tanssia hänen edessään.

Katselin kauhuissani näitä kauniita naisia. Mutta jossain sisimmässäni ymmärsin että nämä edustivat pahoja henkiä eri kansoille. Näin taas miten naiset lopettivat tanssimisen kun Saatana taas nosti kätensä. Tuli asettautui heidän jalkoihinsa. Pahuus täytti paikan, kauhean Saatanallinen läsnäolo.
Hän alkoi keskustella naisten kanssa ja antoi heille ohjeita siitä mitä piti tehdä voimatekoja ja muita toimenpiteitä eri paikoissa. Hän sanoi että heidän tuli mennä ympäri koko maailman ja tehdä pahoja tekoja Saatanalle ja saattaa monet ihmiset helvettiin. Näin miten hän antoi heille ohjeita ja puhui heille samalla kun he alkoivat ylistää häntä. Hän varoitti heitä tottelemattomuudesta ja mitä silloin tulisi tapahtumaan heille. Hän nosti taas kätensä.

Näin miten heidän ruumiinsa alkoi pirstoutua edessäni. Nyt oli jäljellä vain olentoja jotka olivat täynnä demoneja ja pahoja henkiä. Vain harmaata kuollutta lihaa oli heidän ruumiinsa päällä.
- Jumala, mitä tämä tarkoittaa, kysyin.
- Kuuntele heitä sanoi Jeesus. Nämä pahat henget alkoivat huutaa Saatanalle. Rakas Saatana, haluamme totella sinua, anna meille takaisin ruumiimme. Kun he puhuivat, alkoi käärmeitä tulla ulos heidän luurangoistaan.

Oi Jeesus, miten kauheata, minä huusin. Nämä luurangon näköiset olennot edustivat kaikkea pahuutta. Näin miten he keskustelivat Saatanan kanssa, mutta he eivät nähneet meitä. Oi Saatana, anna takaisin meidän ruumiimme, me tottelemme ja tulemme tekemään sinun tahtosi.

Pahanlainen nauru täytti ilman, jälleen Saatana nosti kätensä ja olennot saivat takaisin heidän naisruumiinsa. Kuunnelkaa ja olkaa minulle uskollisia ja palvelkaa minua. Saatte säilyttää kauniit ruumiinne niin kauan kun te tottelette minua. Kun minä vapautan teidät menkää kaikkiin näihin paikkoihin.

 Näin taas miten Saatana nosti kätensä. Kiviseinälle muodostui jotain joka muistutti elokuvaa. Elokuvassa näytettiin erilaisia paikkoja maan päältä. Siinä näkyi kauppoja, pankkeja, yökerhoja, uimarantoja, leipomoita ym. Kaikki oli maapallon eri puolilta. Saatana nauroi. Te tulette pettämää monia ja saatte heidät lankeamaan pois Jeesuksen Kristuksen totuudesta. Teidän tulee pettää monia. Teidän on mentävä kaikkialle maailmaan ja tehtävä minun pahoja tekojani ja sitten palattava takaisin antamaan raporttinne.

Ystävä, Saatana on todellinen. Me voitamme hänet Jeesuksen Nimessä. Efessolain kirjeessä sanotaan että meidän on puettava päällemme Jumalan koko sota-asu voidaksemme pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaiken suoritettuamme pysyä pystyssä. (Ef. 6: 13).

Saatana nauroi ja sanoi ettei ole loppua siihen mitä hän haluaa tehdä. Monet eri kansat näkyivät elokuvassa. Haluan lähettää teidät pahat pettävät henget eri puolille maailmaa ja tuoda ihmisiä minun luokseni. Teidän tulee saada ihmiset harjoittamaan noituutta, Saatanan palvontaa, erilaisia syntejä, eri valheellisia opetuksia, eri uskontoja ja eksyttää miehiä ja naisia pois Jeesuksen todellisesta evankeliumista ja tuhota Jeesuksen Kristuksen työtä maan päällä.

Näin Saatana antoi käskynsä pahoille hengille heidän työtään varten maan päällä. Saatana sanoi pahoille hengille että heillä olisi paljon voimaa tehdäkseen paljon pahaa. Ihmiset eivät teitä näe.
Suuri kivi asetettiin Saatanan eteen, siinä oli erilaisia papereita. Hän otti paperit ja alkoi lukea naisille asioita jotka liittyivät heidän tehtäviinsä.

Jeesus sanoi. Katso ja opi Saatanan pettävä tekniikkaa.
Näin Saatana neuvoi heitä; Soluttautukaa ihmisten sekaan ja ottakaa määrätty määrä ihmisiä joka viikko käsiteltäväksi, ja tehkää työtä heissä. Annan teille määrätyn määrän päiviä tähän työhön. Menkää kaikkiin näihin paikkoihin joita näette elokuvassa. Sen jälkeen tulette jättämään raporttinne. Lupaan teille että miehet kaipaavat teitä ja saatte muita henkiä avuksenne. Minä tulen voittamaan Jumalaa vastaan, hän huusi.

Jeesus sanoi, te olette taistelussa Saatanaa vastaan.
Saatana nosti kätensä ja naiset nousivat savupilvessä ylös maan päälle. Katselin elokuvasta miten nämä menivät kaikkialle maailmaan.

Saatana sanoi; Minä vihaan Herraa. Tulen tekemään paljon pahaa Jumalaa vastaan, ja tulen voittamaan.
Ajattelin, miten kauheata tämä onkaan mitä Saatana tekee Jumalan kansaa vastaan. Näin miten elokuva katosi ja uusi kivi asetettiin Saatanan eteen. Hän otti taas ylös jonkun paperin ja alkoi lukea siitä. Hän kääntyi ja poistui.

Rukoilen että rukous taistelijat kuulevat sen mitä Jumalan Henki sanoo seurakunnalle. Että he alkaisivat huutaa syntiä ja pimeyden tekoja vastaan. Ja sitomaan näitä pahuuden voimia joita Saatana on lähettänyt tuonelasta. Meillä on voitto Saatanan voimia vastaan Jeesuksen Nimessä.

Jeesus sanoi, nämä asiat ovat surullisia ja todellisia. Sieluja kuolee joka sekunti, sieluja tulee jatkuvasti helvettiin. Jumalan Henki kuulee nämä huudot helvetistä. Meidän täytyy tehdä työtä niin kauan kun päivä on, yön tultua ei kukaan voi enää työtä tehdä. Sirppi on valmis elon korjuuseen.
Jumalan ääni oli kuin trumpetti. Hän puhui äänellä joka muistutti pauhaavia vesiä. Kuuntele ja kuule mitä Henki sanoo seurakunnalle;

Monet teistä ovat päätöksen edessä. Älä odota sitä hetkeä kun Jeesus sanoo; Liian myöhään. Jeesus varjelee ja suojaa teidät kaikista pahoista ja pettävistä hengistä, ja antaa teille viisauden niitä vastaan. Minä suojelen teidät pahasta ja varjelen kaikilla teillänne, pelastan teidän perheenne ja tahdon pelastaa teidän rakkaanne. Kutsukaa minua tänään ja eläkää; sanoo Herra.  Jumalaa ei voi pettää, sen mitä ihminen kylvää, sen hän myös saa niittää. Joka kylvää henkeen se hengestä iankaikkisen elämän niittää, joka lihansa kylvää saa lihasta turmeluksen niittää.

Ystävä, tahdon parhaan kykyni mukaan kertoa sinulle sen mitä olen nähnyt ja kuullut. Nämä asiat ovat todet ja ilmoitettu seurakunnalle tässä ajassa. Rukoilen että tieto helvetistä avautuu sinulle.
Jeesus sanoi nyt on aika lähteä helvetistä tältä kertaa.

S
euraavana yönä Jeesus tuli jälleen ja me menimme helvettiin. Tulimme tuohon ison paikkaan mistä olen kertonut aikaisemmin. Niin kauaksi kuin näin oli siellä paljon työtä tekeillä tällä helvetin osastolla. Erilaista tuskaa ja pahuutta oli näkyvissä, joka näytti keltaiselta valolta. Tunsin pirullisen kitkerän hajun että tuskin saatoin hengittää. Jälleen saatoin kuulla kuolleitten huutoja. Tällä alueella oli monta eri paikkaa jossa kidutettiin sieluja.
Jeesus sanoi että paikan ympärys mitta oli noin 5 kilometriä. Tämä helvetin sisempi osa oli kierteinen ylöspäin ja oli noin 28 kilometriä korkea, jossa oli mullasta tehty vankikoppeja.
Jeesus sanoi että Saatana on sielujen kiduttaja ja aiheuttaa hajaannusta. On olemassa saatanallisia joukkoja jotka lähtevät täältä maanpäälle ahdistamaan ja vahingoittamaan ihmisiä.

Paljon sitä mitä täällä tapahtuu, voisi verrata kauhuelokuvaan. Huutoja, kirkumista, itkua ja hampaitten kiristystä kuului joka puolelta. Katumuksen huutoja, ei toivoa eikä rakkautta. Tietoisena siitä että päämääränä on helvetin palava meri. Oi Jumalani, kuinka kauheata on olla kadotettu helvetissä. Katselin maata joka oli ruskean väristä, siinä ei ollut kasvillisuutta eikä muuta elämää, kaikki oli vain kuollutta. Kalman tuoksu oli tässä kuumassa ilmassa.

Jeesus sanoi että Saatana käyttää monia eri menetelmiä saadakseen ihmiset helvettiin. Tule niin näytän sinulle muita ahdistuksia ja Saatanan temppuja.
Kävelimme jonkun matkaa. Edessämme näin mustan olennon joka liikkui ylös ja alas jatkuvasti. Jeesus sanoi että olimme helvetin sydämessä (keskustassa). Tiesin että kaikki tämä oli minulle näkyvissä ainoastaan hengen silmin. Kansa, kaikki tämä on todellista. Syntinen joka ei tee parannusta on osallinen kaikkeen tähän.

Tämä musta olento liikkui ylös ja alas. Tunsin vielä voimakkaan kalman hajun ilmassa. Tällä olennolla oli jotain joka muistutti sarvia. Olennolla oli käärmeen nahka. Näytti siltä kuin olento nousisi myös ylös maailmaan.
Jeesus sanoi, nämä olivat ne sarvet jotka Daniel näki. Tämä tulee ulos helvetistä maailmaan. Tämä on elävä olento ja sen väri on pikimusta.

Jatkoimme kulkua ulommaksi helvetin sydämestä kohti vasenta puolta jossa oli vankikopit. Jeesus sanoi uudelleen että tämä oli 28 kilometriä korkea. Niin korkealle kuin näin, oli siellä vankikoppeja rivissä toistensa perässä ja niiden edessä oli multainen hylly (polku). Vankikopit olivat mustia ja niiden edessä olivat mustat kaiteet. Selleissä oli tilaa monelle. Joka kahdeksan metrin välein oli demoni vartija jolla oli avaimet.
Katselin ylöspäin ja ihmettelin miten me menisimme ylös. Välittömästi Jeesuksen voima kuljetti meidät ylös.
Jeesus sanoi;

- Nämä asiat ovat todellisia. Koskaan aikaisemmin en ole paljastanut näitä asioita näin yksityiskohtaisesti. Eränä päivänä kuolema ja tuonela heitetään palavaan mereen. Siihen saakka tyttäreni, tulee nämä sellit olemaan täällä. Täynnä sieluja, tuskaa, kärsimyksiä ja paljon kipua.

Muista että minä olen pelastanut sinut tästä paikasta. Sen tähden Minä tulin maan päälle, antaakseni elämäni sinun tähtesi. Annoin elämäni estääkseni sinua joutumasta tänne. Minä olen Jumalan Poika. Minun Isäni armo on todellinen. Hän haluaa antaa sinulle anteeksi. Kutsu häntä Minun Nimessäni tänään ja Minä tulen puhdistamaan sinut kaikista synneistäsi, ja varjelemaan sinut kaikesta pahasta.

Ihmisten täytyy saada tietää että Jeesuksen rakkaus on todellinen. Että hän rakasti heitä niin paljon että Hän antoi elämänsä Golgatan ristillä. Hänen verensä vuodatus pelastaa meidät tästä kauheasta paikasta. Jos me vilpittömästi teemme parannusta Jeesuksen edessä ja tunnustamme syntimme, silloin hän on uskollinen ja vanhurskas ja puhdistaa meidät kaikista synneistä ja tekee meistä uusia luomuksia Hänessä.

Jeesus sanoi;
- Synti ja demonien voimat ovat tuoneet monet tänne. Tulet tapaamaan monia sieluja ja saat puhua heidän kanssaan, tyttäreni. Täällä on paljon niitä jotka ovat harjoittaneet noituutta ja herruutta Jumalaa vastaan. Monet ovat olleet täällä satoja vuosia. Sieluja jotka eivät tehneet parannusta vaan tekivät pahaa Jumalaa vastaan. Ihmisiä jotka olivat taikureita, juoppoja, pahoja naisia ja miehiä jotka eivät tehneet parannusta.
 Täällä on myös muita jotka ovat tehneet muita saatanallisia asioita. Täällä on ihmisiä jotka ovat tehneet paljon pahaa Jumalaa vastaan. Monet olivat tietoisia hyvistä teoista, vaan eivät niitä tehneet. Pahuus ja synti oli heidän elämässään.

Lapseni sanoi Jeesus. Koettele ihmisiä. Katso, anna heidän jotka kuuntelevat ymmärtää. Ole pyhä, sillä Minä olen pyhä. Hylkää paha ja etsi hyvää. Tee parannusta Jumalan edessä Minun Nimessäni. Minä olen ovi, sanoo Jeesus. Kaikki nämä asiat ovat todellisia ja uskottavia. Tule, seuraa Minua.

Kuljin Herran vieressä. Katselin alas helvetin syntiä, sinne missä kaikki toiminta oli meneillään. Siellä oli tämä pirullinen keltainen valo joka täytti koko sisäosan. Minulla oli vaikea erottaa kaikki sellejä koska niitä oli niin paljon. Todellisuudessa nämä vankikopit ovat yhtä kauheita kuin tulikuopat. Kuulin voivotuksia, huutoja ja valituksia vankiloista. Tunsin itseni todella sairaaksi sisimmästäni ja suru täytti sydämeni.
Jeesus sanoi että Saatanalla on monia menetelmiä eksyttää ihmisiä pois Jumalan totuudesta. Huumeiden, väkijuomien, huoruuden, noituuden ja epäjumalien kautta. Monet lankeavat syntiin. Saatana tulee varastamaan, tuhoamaan ja tappamaan.

Kävelimme eteenpäin. Kuulin äänen joka voimistui. Edessämme, noin 8 metrin etäisyydellä näin ison demonin, noin karhun kokoisen. Paljon voivotuksia kuului vankikopeista. Kuljin hyvin lähellä Herraa. Hetken kuluttua Jeesus pysähtyi erään sellin eteen. Jeesus valaisi sen sisätilan. Takanapäin näin vielä tämän keltaisen pirullisen valon, ja näin vain hämärästi paikan josta tulimme.

Veljet ja sisaret, tämän minä näin. Luurangon näköinen sielu istui aivan kuin keinutuolissa. Minua järkytti tämän naisen näkeminen. Sellissä ei ollut muuta kuin tämä tuoli. Seinät olivat savesta. Ovi oli ainoa osa joka oli metallia. Katselin naista, hetkeksi näytti siltä että hänellä oli harmaan värinen liha ruumis. Hän kiikutteli edes takaisin tuolissa samalla kun kyyneleet valuivat yli poskien.

Huusin, oi Jumala, miksi hän on täällä? Hänellä oli paljon kipua, ja ajattelin mitä hän oli tehnyt. Samalla tämän naisen ruumis alkoi muuttaa ulkomuotoa. Kauhistuin kun näin tämän. Hän itki suuressa tuskassa. Hänen ulkomuotonsa muuttui jatkuvasti ja taas hän oli luurangon näköinen.
Kun hän näki Jeesuksen hän huusi;

- Armahda minua ja päästä minut ulos tästä tuskasta. Hän kurottautui tuolissa ja ojensi vanhat luiset kätensä kohti Jeesusta, van ei kyennyt koskettamaan häntä. Hänen olemuksensa muuttui jälleen.
Seisoin lähellä Jeesusta ja kysyin mitä tapahtuu.
Nainen puhui Jeesukselle;

- Tiedän nyt että rakkautesi on todellinen, tiedän että rakkautesi on tosi. Anna minun tulla ulos, päästä minut ulos täältä. Nainen huusi ja valitti. Näin miten jokin liikutti hänen lihansa.
Jeesus sanoi, tämä ei ole hänen oikea muotonsa.
Hän kaatui taaksepäin. Luuranko jossa oli likainen harmaan värinen sisältö, oli hänen ikuinen sielunsa. Silmien paikat korvasivat mustat tuliset kuopat. Sisällötön valitus tuli hänen sisimmästään. Miten surkuteltava olikaan tämä nainen.
Jeesus sanoi;

- Monta kertaa elämänsä aikana minä kutsuin häntä tekemään parannusta. Hän sanoi että ei minulla ole aikaa sinulle Herra. Minä pidän tästä mitä teen ja minua tyydyttää olla Saatanan palvelija, häntä minä seuraan. Hän oli nauranut heille joita Minä lähetin hänen tyköön, kertomaan rakkaudestani ja minun voimastani joka voisi vapauttaa hänet pahasta. Häntä arvosti sitä pahaa mitä hän teki. Hän ei kuunnellut, hän harjoitti noituutta. Pienestä pitäen hänet opetettiin noituuteen.
 Pimeyden voimat olivat hänen perheessä. Monet jotka olivat hänelle uskollisia, ovat tänään helvetissä koska he eivät tehneet parannusta. Hän aiheutti paljon pahaa ihmisille. Hän oli yksi joka rukoili Saatanaa. He rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta. He palvelivat Saatanaa koko elämänsä aikana ja kun evankeliumia julistettiin, he hylkäsivät totuuden eivätkä tehneet parannusta synneistään. Jeesus katsoi häntä säälien, nyt on myöhäistä, nyt on myöhäistä.

Tämä vanha nainen alkoi vapista ja huusi Jeesukselle, armahda minua, armahda minua.
Jeesus sanoi;

- Kuolemansa jälkeen hän joutui tänne. Hänet petettiin uskomaan Saatanan valheisiin. Saatana oli sanonut hänelle että hän saisi oman valtakunnan ja että hän ei koskaan kuolisi. Ystäväni, sinun tulisi kuulla mitä Jumala ilmoittaa sinulle. Kaikille teille jotka harjoitatte okkultismia ja rukoilette Saatanaa, kuunnelkaa tarkoin. Pyydän että avaat sydämesi Jeesukselle ja kuuntelet mitä Jumalan Henki sanoo seurakunnalle.

Jeesus sanoi että Saatana oli sanonut naiselle että hän ei koskaan kuolisi. Hänen tulisi palvella Saatanaa ikuisesti ja että hän oli se joka antaa iankaikkisen elämän. Saatana on täynnä valhetta. Hän petti hänet suoraan helvettiin. Tämä on hänen tuskansa. Tämä on hänen valtakuntansa!
Kun hän saapui helvettiin, silloin hän oli vielä siinä uskossa että hän voisi harjoittaa pahan tekemistä. Tämä on hänen loppunsa. Myöhemmin hänet heitetään palavaan mereen iankaikkisesti samalla valheprofeetan ja pedon kanssa.

Jeesus sanoi;
- Helvetissä sinä muistat kaiken sen mitä teit maan päällä. Muistat kaikki ne jotka kertoivat sinulle totuuden tiestä ja pelastuksesta ja Minun voimastani antaa synnit anteeksi. Sinä et voi mitenkään puolustautua.
Sana sanoo Luukkaan 16: 25. "Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi ja Lasarus samoin sai pahaa, mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa."

Jeesus sanoi;
- Näin on käyvä maailman lopussa, enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista, ja heittävät heidät tulisiin pätseihin. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. (Matteus 13: 49-50).
Ilmestyskirja 19: 20. "Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne jotka olivat sen kuvaa kumartaneet, ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa."

Ystävä, Jumalan Sana on totta eikä valehtele. Pyydän että otat nämä todesta ja kerrot näistä kaikkialla. Kerro ihmisille että on olemassa palava helvetti. Sano tälle kylmälle maailmalle että on aika herätä. Kerro ihmisille jotka palvelevat muita jumalia että luopuisivat synneistään, lakkaisivat palvelemasta vääriä jumalia ja vääriä aatteita. Jumala tarkoittaa sitä mitä Hän sanoo. Hän haluaa antaa ilon kaikille ihmisille. Hän haluaa antaa rakkauden hänen kansalleen. Hän haluaa antaa voiman ja vapauden kaikesta pahasta. Ei ole aihetta puolusteluun heillä jotka tietävät että synnin tie on kuolema, sanoo Herra.

Jos hän todella olisi tehnyt parannuksen ennen kuolemansa, silloin olisin antanut hänelle anteeksi ja pelastanut hänen sielunsa ja antanut hänelle vapauden. Mutta hän ei kuunnellut, tämä on hänen loppunsa.
Saatana lupasi hänelle oman valtakunnan. Hän sai aikaan että monet seurasivat Saatanaa. Tämä on hänen palkkansa Saatanalta - oma valtakunta. Hän ylisti Saatanaa ja suoritti paljon mustaa ja valkoista magiaa. Hän oli Saatanan palvelija.

Kun hän tuli Saatanan eteen kuolemansa jälkeen, Saatana nauroi hänelle ja sanoi; Tämä on sinun valtakuntasi - helvetti. Minä petin sinut maan päällä saadakseni sielusi ja minulla on myös monia muita joille koetan tehdä samoin. Sinä tulet olemaan täällä tuskassa iäti, minä vihaan sinua.
Demonit toivat naisen tänne selliin ja he kiduttavat häntä yötä päivää. Tämä on hänen palkkansa kun seurasi Saatanaa.

Voi, jospa jumalattomat löytäisivät totuuden ennen kuin on myöhäistä. Saatana on valehtelija ja hän tulee tuhoamaan sinut jos vain siihen pystyy.
Jonkin ajan kuluttua häntä viedään Saatanan eteen ja vielä suurempi tuska odottaa hänen sielunsa.
Jeesus sanoi että hän kutsui häntä monta kertaa tekemään parannusta kaikesta pahasta, vaan hän ei sitä tehnyt. Monet hänen kaltaisensa ovat täällä vankiloissa. He ovat harjoittaneet noituutta, palvoneet Buddhaa ja muita epäjumalia. Tämä jonka näet on heidän loppunsa. Viimeisenä päivänä kuolema ja tuonela heitetään palavaan mereen.

Oi Herra miten kauheata. Katselin naista joka oli iäksi kadotettu ja kärsi tuskissa. Herra armahda.
Näin miten eräs suuri demoni kulki kohti hänen selliään. Se piti kauheata meteliä. Kitkerä haju tuli siitä, se oli ruskea ja likainen. Sen siivet olivat katkenneet. Nainen huusi kauhuissaan kun se lähestyi häntä.
Oi Jeesus, mitä oikein tapahtuu. Tämä demoni kiduttaa häntä usein, näin miten häntä vietiin pois.
Oi Herra, kuinka kauheata. Kuulin valituksia ja voivutusta kun kuljimme sellien ohitse.

Pysähdyimme toisen sellin luo. Siellä oli nainen joka oli väriltään siniharmaa. Osa hänen lihaksista oli poissa niin kuin toisillakin. Hänen säärensä olivat mustat. Hänen vaatteensa paloivat. Madot kiemurtelivat ulos ja sisään hänen ruumissaan. Kauhea haju tuli tästä sellistä. Palavia riepuja roikkui hänen käsivarsista, silti tuli ei niitä polttanut.

Järkyttyneenä katselin häntä. Oi Herra miten säälittävä. Näytti siltä että hän piti jotain käsissään. Hänen ruumiinsa vapisi ja hänen huutonsa oli täynnä katumusta.
Jeesus sanoi että hän oli myös palvellut Saatanaa. Hän möi sielunsa Saatanalle ja palveli häntä paljolla pahalla. Hän opetti ja suoritti noituutta ja johdatti monet syntiin. Hän saattoi ennustaa tulevaisuutta, hän oli Saatanan kanava. Hänellä oli hyvä suhde Saatanan kanssa kaikkien pahan takia mitä hän teki. Hän tiesi miten käyttää pimeyden voimia omaksi ja Saatanan hyväksi. Hän otti osaa kokouksiin jossa rukoiltiin Saatanaa. Jonkun aikaa hän oli voimakas ase Saatanalle. Hän harjoitti mustaa magiaa käyttäen apuaan kuolleitten ihmisten luita.

Katselin tätä onnetonta sielua joka oli kadotettu iäksi. Suru täytti sydämeni. Kuoleman tuoksu oli kaikkialla. Näin miten tämän naisen ulkomuoto muuttui samalla tavalla kuin mitä olin aiemminkin nähnyt.
Huusin, Jumalani mitä tämä on. Itse en tiennyt paljon okkultismista ja noituudesta, paitsi se mitä oli opetettu kirkossa ja sen mitä Pyhä Henki oli minulle opettanut. Tämä oli kauhea näky. Miten kauheata olla hyljättynä helvettiin.


Osa 4

Takaisin Suomen sivulle